דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי שוק ההון - זה הזמן להשקעה בעתיד שלך 

מאת    [ 14/01/2014 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2131 פעמים ]

ישראלים מטבעם אוהבים להמר ורבים רואים בפעילות בשוק ההון הישראלי אם באמצעות הבורסה או זירות מסחר אחרות כהימור בקשינו פיננסי אחד גדול.

לעומתם יש רבים שרואים את שוק ההון כזירה אמיתית בה ניתן לעשות כסף אמיתי ולשפר את איכות חייהם לא מהיום למחר אלא בראייה עתידית של השקעות נכונות לאורך זמן.

אין כל ספק כי שוק ההון מגלגל הרבה כסף ואם בעבר הייתם נידרשים להשקעות באצעות פקיד הבנק או באמצעות חברת ברוקרים שתנהל עבורכם את השקעותיכם אז כבר מזמן לא כך הדבר. האינטרנט שינה את המצב וכיום אפשר באמצעות הבנקים או חברות הברוקרים להשקיע עצמאית אך בנוסף להם יש מגוון אתרים ברשת האינטנרט שמאפשרים לכל אחד ואחת להשקיע את כספם ולנהל את המסחר על בסיס של דקות בצור העצמאית ועל בסיס החלטותיהם בלבד.

אבל לפני שאתם רצים להשקיעלשחקלהמר על כספכם כדאי מאוד שקודם כל תלמדו על שוק ההון בצור המסודרת, ואין מדובר בלימודי תואר ראשון בכלכלה כי אם בהרשמה של לימודי שוק ההון באחת המכללות הפזורות ברחבי הארץ ומאפשרת לימוד לעומק של קורס שוק ההון לאורך שנה שלמה או ללמוד בקורסים קצרים יותר על השקעות של אג"ח או של אופציות מעו"ף וכדומה במשך חודשיים שלושה.

קורסים אלו לא יהפכו אתכם למומחים גדולים בתחום אבל ייתנו לכם את הכלים הנכונים ואת ההבנה המקצועית לגבי השקעות אפשריות וכיצד לנתח כל השקעה בטרם תבצעט אותה או אם ביצעתם אותה להבין לאן הרוח נושבת בהשקעה ואם המגמה חיובית או לא.

לאחר לימוד מסודר אפשר להחליט באיזו פלטפורמה משקיעים ואיזה תחום בשוק ההון מעניין אתכם – האם אלו מניות לטווח ארוך בנישה ספציפית שתירצו להתמחות בה או שמא אתם מבינים בה יותר מאשר באחרות או אולי יהיו אלו השקעות במוצרי יסוד בלבד והערכות יומיומיות על שעריהן.

כל אחד ומה שמתאים לו ועל כן יש לראות בלימודים שכאלו מאין מכינה מקצועית להשקעות ולא אורים ותומים. חשוב להפעיל שיקול דעת בכל השקעה ולהפעיל אינטואיציה אישית בנוגע למניות שונות אך חשוב שהכל יתנהל נכון ובדרך מחושבת ולא כהימור בקזינו.

השקעות נכונות ולאורך זמן יכולות לשפר את מצבכם הכלכלי וליצור עבורכם עתיד טוב יותר, אך יש לזכור כי השקעה גרועה אחת יכולה לסכן לחלוטין את עתידכם באותה המידה ולכן ראוי ללמוד כמה שניתן לפני שניכנסים לשדה המשחקים הזה.

אלי גולדמן, בעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים לחברות ועסקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב